درباره وبلاگ


سلامتی تاجی است بر سر انسان سالم که فقط یک بیمار آن را می بیند. لوئیزهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
باشگاه بـــــــارانـــــــ
باشگاه بـــــــارانـــــــ

 طرز تهیه چای لاغری


  سبک زندگی امروزه به شکلی است که باعث شده افراد با کمبود وقت، کم تحرکی و همچنین شرایط نا مناسب تغذیه باعث افزایش وزن و در نتیجه بروز بیماری هایی مانند دیابت، چربی خون بالا و فشارخون مواجه شوند و مدام به دنبال راهی برای درمان چاقی و پیشگیری بیماری های احتمالی باشند. در این مقاله سعی شده تا طرز تهیه بهترین چای لاغری را که اثری مناسب داشته  ولی باید یاد آور شوم که لاغر شدن از چاق شدن به نسبت مشکلتر بوده و نیازمند به برنامه غذایی مناسب و ورزش منظم است که در نتیجه باعث بالا بردن سرعت پیشرفت خواهد شد.

خواص درمانی

  • کاهش دهنده اشتها
  • بالا بردن سرعت هضم
  • کاهش وزن و تناسب اندام
  • آرام بخش و نشاط آور

مواد لازم



ادامه مطلب ...



طرز تهیه پودر لاغرکننده 


 

چاقی یا اضافه وزن در دنیای امروزی پدیده جدیدی است که در اثر استفاده بی رویه از وسایل نقلیه ، استرس های کاری ، سوء تغذیه ، نداشتن برنامه غذایی مناسب ، شتاب زدگی هنگام خوردن غذا ، پناه بردن به داروهای آرامبخش ، آسانتر شدن کار روزمره که به صورت نشسته و پشت میزی تحرک انسان امروزی را کم کرده و در نتیجه با خوردن بی برنامه غذاهای پر انرژی به این مشکل دچار شده برای حل این مشکل توصیه می کنیم با داشتن برنامه غذایی مناسب از دستور ذیل بهره ببرید .

 

خواص درمانی

 

  • چربی سوز طبیعی
  • کاهش وزن
  • تسریع در عمل گوارش

 

مواد لازم

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


 


 

معجزه ای به نام آب پنیر 


 

نام لاتین : Whey

نام های عربی: ماء اٌلجَبَن

همه ما با شیر گاو ، گوسفند و مواد لبنی مانند خامه ، کره ، ماست و پنیر آشنایی داریم ، اما این بار با قصد داریم تا شما را با مفاهیم جدیدتری مانند آب ماست و آب پنیر که طی فرآیند تولید ماست و پنیر بدست می آید آشنا کنیم. تا به حال شاید هنگام تهیه ماست و پنیر آب زرد رنگ آن را ماده ای زائد فرض کرده دور ریخته اید ، در واقع این ماده همان سرم و یا قسمت مایع شیر است . زمانی که شیر بریده و دلمه شود به دو بخش مایع و تکه های جامد تبدیل می شود که اصطلاح همان آب ماست و یا پنیر است. معمولاً در زمان تولید ماست و یا پنیر خانگی همیشه مقدار زیادی از این ماده زرد رنگ تولید می شود و افراد غافل از اینکه بسیاری از گروه مواد آلی،  معدنی و همچنین بسیاری از ویتامین های گروه ب در این ماده وجود دارد آن دور ریخته و با این کار  از باقیمانده که در صد زیادی انواع اسید از جمله اسید لاکتیک و برخی پروتئین ها  است را استفاده می کنند. شاید به جرات بتوان گفت که این املاح به قدری برای برخی از افراد نیازمند مانند سالمندان حیاتی است که با مصرف آن بسیاری از مشکلات و بیماری های آنها برطرف خواهد شد و به ندرت بتوان در طبیعت ماده ای با این خواص درمانی منحصر به فرد یافت. آب ماست یا پنیر که در عربی به آن “ماء الجبن” گفته می شود در طب سنتی قدیم دارای جایگاه ویژه ای داشته و به عنوان نوشیدنی شفابخش در کتب طب سنتی قدیم یاد شده است. امروزه نیز در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی این ماده حیاتی برای مصرف عموم انواع گوناگون آن را به صورت قرص،مکملهای غذایی،پودر و نوشیدنی در فروشگاهها عرضه میشود که دارای خواص درمانی بوده و  گاهی به همراه آبمبوه و طعم دهنده های طبیعی ارائه می شود که مورد استقبال عموم قرار گرفته است . امبدوارم که روزی در کشور عزیزمان شاهد این چنین دستاوردهایی باشیم.

خواص درمانی



ادامه مطلب ...


 

طرز تهیه پودر انرژی زا و چاق کننده جین سینگ


همینطور که اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی می کند برای لاغری هم همین مسئله صادق است که فرد در اغلب اوقات دچار ضعف و بی حالی ، احساس خستگی و گاهی باعث کم حوصلگی و عصبی شدن فرد می شود که باید با مصرف مواد غذایی طبیعی و با داشتن یک برنامه مناسب غذایی این مسئله را پشت سر گذاشت. قصد داریم که یکی از مهمترین ترکیبات طبیعی برای غلبه بر لاغری را معرفی کنیم که با مصرف این ترکیب به درمان مشکلاتی مانند کم خونی و کم اشتهایی بپردازید و احساس شادابی و سلامت را هر چه بیشتر بدست آورید.به دلیل وجود یکی از مهمترین مواد تاثیر گذار که جین سینگ است تصمیم گرفتیم تا اسم آن را” پودر انررژی زا و چاق کننده جین سینگ”بگذاریم.

خواص درمانی

  • اشتها آور برای همه گروه های سنی به ویژه کودکان و نوجوانان
  • چاق کننده بدون بازگشت
  • چاق و پر کننده صورت
  • رفع کم خونی
  • افزایش وزن
  • رفع ضعف جسمانی و تقویت کننده عمومی بدن
  • حاوی انواع گروه ویتامین ب ، روی ، ‌آهن ، مس

 

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب